KKK

Kui pikk on rentimise miinimumperiood?

Rentida saab kasvõi üheks päevaks, tasu on hinnakirja järgi sama 1-6 päeva .

Kui pikalt ette saan broneerida?

Broneerimissüsteem lubab broneerida kuni 3 kuud ette. Kui Sul on soov kaugemale ette broneerida, kirjuta soovitud kuupäevad lisainfosse.

Kas saan toote broneerida ka homsest?

Broneerimissüsteem lubab broneeringuid teha alates 4 päeva pärast. Kui on soov juba homme midagi rentida, võta ühendust telefoni teel ja püüame leida lahenduse.

Kas tooted on puhtad?

Puhtus on meie jaoks väga oluline! Igale kasutajale antakse üle puhas toode. Peale igat rentimist kontrollitakse, puhastatakse ja desinfitseeritakse tooted.

Millal broneering kinnitatakse ja millal maksma peab?

Peale broneeringu saatmist tuleb Teile automaatne kiri, et broneering ootab kinnitamist. Seejärel võetakse Teiega ühendust ning vajadusel täpsustatakse asjaolusid. Peale seda saadetakse arve. Broneering saab kinnitatud peale arve tasumist. Lisaks arve summale tuleb tasuda ka tagatisraha, see tagastatakse peale eseme ülevaatust kui ei ilmne olulisi puudusi.

Kas ja millal saab tagatisraha tagasi?

Tagatisraha tagastatakse 2 tööpäeva jooksul peale renditoote kätte saamist ja kontrollimist, et kõik on tootega korras. Näiteks kui toode on rohkem määrdunud kui tavakasutusest eeldada võiks, peetakse kinni eripuhastamiseks kuluv summa (ca 10-20 eurot).

Mis saab kui pagasis olev renditoode läheb koos muu pagasiga kaduma või saab käitlemisel olulisi kahjustusi?

Rentijal tuleks enne reisi võtta selline reisikindlustus pagasile mis kataks ka renditoote ostuhinna. Sellised juhtumid tuleb alati kohe lennujaamas fikseerida, et oleks õigus kindlustusfirmalt hüvitist saada.

Mis saab kui lend hilineb ja ei saa kokkulepitud ajal toodet tagastada?

Jätame üldjuhul ajavaruks kahe broneeringu vahele 1-2 päeva, et jõuaks ka toote puhastada. Kui ilmneb, et ei ole võimalik kokkulepitud ajal eset tagastada, palume sellest teatada esimesel võimalusel ja leiame lahenduse. Siis saame arvestada sellega ning korraldada asjad nii, et kindlustada puhas toode ka järgmisele kliendile.

Kuidas saan kohe peale reisi renditoote tagastada kui lend saabub öisel ajal?

Sellisel juhul tuleks tagastamine eraldi kokku leppida ja püüame lahenduse leida (nt lennujaama hoiukapp, lisatasu eest või pakiautomaadiga saatmine).

Mida teha kui soovin rentida kindlat toodet, aga kalendrist on näha, et soovitud perioodiks ei ole ühtegi vaba?

Broneeringu soovi võib siiski edastada. Enamus tooteid on rohkem kui üks, vahel juhtub, et mõni broneering vabaneb.